Veebipoe omanik on Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku Usuteaduse Instituut (registrikood 80208720), asukohaga Pühavaimu 6, 10123 Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba-, teenuse- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ja teenuste ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete ja teenuste hinnad on märgitud toodete ja teenuse juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade ja teenuste hinnad on eurodes.
Kauba hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba või teenuse kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba või teenuse juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba või teenuse tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted või teenused ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kaupade kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida või teenust osutada seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Itella pakiautomaadid
- Omniva pakiautomaadid
- Omniva postkontor
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Maksimaalne tarneaeg erandjuhtudel võib olla kuni 15 tööpäeva.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Täiendusõppe koolituste tellimisel on võimalik koolitusest loobuda vastavalt täiendusõppe osakonna põhimääruses sätestatud tingimustele. Juhul, kui koolituskursusel osalemisest loobumisest teavitatakse vähemalt 3 tööpäeva enne koolituskursuse algust, tagastatakse kogu tasutud õppemaks. Kui täiendusõppe kursusel osaleja teatab täiendusõppest loobumisest 1 kuni 2 tööpäeva enne täiendusõppe algust või koolituspäeval, siis tuleb tasuda õppeteenustasu 50% ulatuses. Kui kursusel osaleja jätab loobumisest teatamata või ei ilmu esimesel õppepäeval kohale, õppeteenustasu ei tagastata.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaup olla kasutatud.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ja saata see e-posti aadressile ui@eelk.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Pretensiooni esitamise õigus
Ostjal on õigus tellitud kauba puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile ui@eelk.ee või helistada telefonil: 611 7401.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile ui@eelk.ee või helistada telefonil: 611 7401.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.